wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » WIDEODOMOFONY » VIDOS » VIDOS ONE IP » MODUŁY » MODUŁ GŁÓWNY VIDOS ONE A2000-G
MONTAŻ

alt
Kontakt
MODUŁ GŁÓWNY VIDOS ONE A2000-GMODUŁ GŁÓWNY VIDOS ONE A2000-G
MODUŁ GŁÓWNY VIDOS ONE A2000-G
MODUŁ GŁÓWNY VIDOS ONE A2000-G

MODUŁ GŁÓWNY VIDOS ONE A2000-G

Vidos

Dostępność: Zapytaj kupuj

Czas wysyłki: 3 dni

Koszt wysyłki: od 25,00 zł

Numer katalogowy: ONE A2000-G

Kod producenta: A2000-G

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 3 LATA GWARANCJI

Cena: 749,99 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • OPIS PRODUKTU
  • FUNKCJE
  • GWARANCJA 36 MIESIĘCY

 MODUŁ GŁÓWNY VIDOS A2000-G

 

VIDOS ONE jest modułowym system videodomofonowym funkcjonującym w technologii IP.
 

Urządzenie słynie ze swej elastyczności, dzięki czemu możliwe jest wygenerowanie własnej, najbardziej korzystnej wersji zestawu, która dopasuje się indywidualnie do instalacji oraz potrzeb przyszłego użytkownika.

Niewątpliwą zaletą systemu jest jego nowoczesność oraz możliwość stosowania bardzo zaawansowanych pod względem technologicznym funkcji. Przekłada się to na jego niewątpliwą renomę wśród urządzeń tego typu.
 

VIDOS One może zostać wykorzystany jako samodzielny system wideodomofony używany w niewielkich instalacjach jedno oraz kilkurodzinnych. Lecz w tym samym czasie używa się go do zaawansowanych instalacji osiedlowych, które muszą podjąć się zarówno zarządzania dużą ilością wejść, jak i portiernią. Zapewniona została kompatybilność wszystkich składników systemu.
 

Jednostka główna modułowego systemu wideodomofonowego VIDOS ONE.

Posiada 2Mpx (full HD) kamerę w której zastosowano obiektyw typu fisheye, a jego kąt widzenia wynosi 180 stopni.

Dzięki wykorzystaniu podświetlenia nocnego LED IR, używanie stacji jest możliwe także w trakcie kiepskiej widoczności.
 

W skład panelu wchodzi dwukierunkowy system audio umożliwiający zmniejszenie zakłóceń oraz usunięcie echa.

W skład modułu wchodzą 4 wyjścia alarmowe programowane przy pomocy monitora, a także 2 przekaźniki, które umożliwiają zarządzanie furtką oraz bramą automatyczną.
 

Stacja bramowa zostaje zasilana w technologii PoE (IEEE 802.3af), ale można skorzystać także z prądu stałego 12 V uzyskanego z zewnętrznego zasilacza.
 

Moduł bazowy posiadający kamerę może zostać wzbogacony o większą ilość modułów rozszerzających funkcjonalność. Mowa o klawiaturze numerycznej, czytniku kart, a nawet modułach przycisków wywoływania do obsługi większej ilości lokali.
 

Możliwe jest wprowadzanie do 8 dodatkowych modułów (z użyciem ramek montażowych D2100-3 / D2200-3 ).
 

Urządzenie powstało z myślą o montowaniu go w ramce natynkowej lub podtynkowej.

Funkcje:
 

  • Wykorzystany przetwornik obrazu to 2Mpx CMOS.
  • W stacji występuje obiektyw fisheye (kąt widzenia ok. 180° szerokość /96° wysokość).
  • Rozdzielczość zastosowanej kamery to 1920×1080 (1080p).
  • Obecne są diody LED IR wzbogacone o czujnik zmierzchu – umożliwiają one podświetlenie w nocy.
  • Występuje szyld na nazwisko, który zostaje podświetlany LED (odcień biały).
  • Komunikaty głosowe udzielają informacji w języku polskim.
  • Występują dwa wyjścia przekaźnikowe NC/NO (30V, 1A).
  • Można korzystać z 4 wejść alarmowych.
  • Do dyspozycji użytkownika pozostają takie funkcje jak: BLC, DNR, WDR.
  • Monitor służy do programowania podstawowego, a bardziej zaawansowane zadania wykonuje Program Vidos ONE PC.
  • VIDOS ONE jest aplikacją mobilną, dzięki której można obsługiwać system w sposób zdalny.
  • Istnieje możliwość na zintegrowanie stacji z systemami CCTV i SSWiN.
  • Zasilanie przy pomocy DC 12V / PoE 802.3af.
  • Pobierana moc to ≤10 W.
  • Przypisana klasa szczelności to IP65.
  • Przypisana klasa odporności to IK07.
  • Do montażu używa się sposobu podtynkowego bądź natynkowego. Jest to zależne od wykorzystanego modułu D2100-1 / D2200-1.
  • Gabaryty: 98x100x37mm *.
  • Głębokość biorąca pod uwagę wypukłość obiektywu – 43,9mm.

Serwis i reklamacje

Gwarancja 36 miesięcy obowiązuje na wszystkie produkty zakupione po 01.09.2019
  1. Firma Wena udziela gwarancji na zakupione produkty na okres 24 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
  2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu serwisowego.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, jeżeli:
    > w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
    > po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów(także opakowania) i koszt ich wymiany
  4. Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego
  5. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
    > niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu;
    > użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.),odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji niż zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
    > uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
    > uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
    > uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
    > uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia.
  6. Gwarancja straci ważność w skutek:
    > zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
    > podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
    > przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu Wena;
    > Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte;
  7. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzonymi pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
  8. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
  9. Punkt serwisowy:

    Firma Wena
    Al. Jerozolimskie 311 05-816 Reguły/ k. Warszawy
    tel. 22 8370286; 22 8174008
    e-mail: biuro@vidos.pl
    www.vidos.pl
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu